2014. október 19., vasárnap

Farmernadrág újrahasznosítás _ DIY táska

Ahogy ígértem egy előző bejegyzésben megmutatom és leírom, hogy hogyan készült az újrahasznosított többfunkciós farmertáska..

Amire szükség van hozzá:

- egy már nem használt farmernadrág / farmerszoknya (utóbbiból egyszerűbb)
- bélésanyag (egy - két akár többféle)
- heveder
- karabiner, D karika, csúszó
- olló, varrógép


Ha a szükséges alapanyagok megvannak kezdődhet a munka. :)


Először én kivágtam a farmernadrág ülepét és levágtam róla a felesleges részeket..


Majd előkészítettem a D karikákat amik majd a táska pántját tartják..


Én egy kifordítható táskát készítettem, így egy strapabíró bélés anyagot választottam (ikeában kapható :)) amit egy sima fehér anyaggal kombináltam, hogy ne legyen annyira egyszerű.. Ezt egy kicsit nagyobbra szabtam, hogy a kifordításnál a farmer rész kényelmesen elférjen benne..




Miután mindent kiszabtam először interlock varrógéppel varrtam össze az anyagokat, hogy megakadályozzam a foszlásukat.. egy táska elég komoly igénybevételnek van kitéve, így javaslom el-lockolni vagy cikk-cakkal elvarrni az anyag szélét, mielőtt összevarrjuk őket..




Miután összevarrtam az anyagokat (körbe a farmart és külön körbe a bélést) felvarrtam a pánt tartóként szolgáló D karikákat..


Majd belevarrtam a táskába a bélést avagy rávarrtam a farmer bélésre a virágos ruhát.. :D 


 Sajnos a pánt készítéséről nem készítettem fotót, de ehhez két karabineren és egy csúszón kívül nincs másra szükség.. Azért leírom én hogyan készítem... Először felhúzom a (kb kimért) hevederre a csúszót, majd az egyik karabinert ugyanarra a végére és a csúszón miután átbújtattam újra a hevedert odarögzítem gombostűvel.. a másik végére pedig felhelyezem a másik karabinert és mehet a varrógépbe véglegesítésre.. :D (azért később ezt még egy blogban megerősítem fotókkal is.. pl a következő sporttáskás bejegyzésben..)


A kellékek itt beszerezhetők.. csak ajánlani tudom őket.. :) http://www.varrovilag.hu/main.php

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése